Szukaj

Szukaj

Reklamacje i zwroty

  • Formularz reklamacyjny do pobrania TUTAJ
  1. W celu zgłoszenia reklamacji prosimy o kontakt na adres mailowy: reklamacje@senso.net.pl
  2. Adres reklamacyjny:
    TOM-AUTO
    ul. Oleska 61
    45-231 Opole
  3. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy.
  4. Reklamacja nie obejmuje towarów, których klient dokonując zakupu był świadom, iż są narażone na naturalne zużycie.
  5. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem
  6. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
  7. Jeśli zakupiony towar został uszkodzony w trakcie przesyłania prosimy o jego odsyłkę wraz z protokołem szkody sporządzonym z kurierem ze szczegółowym opisem przyczyn reklamacji.
  8. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym w ciągu 14 dni od zgłoszenia na numer konta podany w formularzu oraz protokole zwrotu.
  9. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni.
  10. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
  11. Reklamacji nie podlegają:
    1. produkty uszkodzone na skutek nieprawidłowego montażu
    2. uszkodzenie na skutek nadmiernych skoków napięcia w instalacji lub wady powstałe w skutek bezpośredniej lub pośredniej ingerencji klienta
    3. naturalne zużywanie się produktu
    4. uszkodzenia mechaniczne
    5. wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu
    6. przemoczenia
  12. Do towaru odsyłanego na reklamację prosimy dołączyć paragon lub fakturę oraz wypełniony formularz reklamacji.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów